Известие

Collapse
No announcement yet.

"Паткане", когато е студена

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от Ivo Skoklev
    Тука нещо не съм съгласен.Аз си взех Бош ментенце (за 44 лв 8 бр.) и мойта много добре се разбираше с тях за около 150 км.
    Аз лично не те разбрах,какво не си съгласен като са изкарали само 150км?
    Еми да де-за тия км.се рабираха Т'ва трябваше да е смешно,ама май нещо не се получи.А сега сериозно-на доста места из форума съм попадал на мнения,че Алфите не варвят много добре с Бош,пък макар и оригинален.Така,че ако имаш възможност пробвай с други,както ти каза колегата Наско.
    155 1.8 8v TS & FZR 600

    Comment


    • #32
      Моята количка също прави нещо подобно.
      * запалвам от първият път и оборотите са на около 1500 и след 2 мин падат на 1000-1100 ... тогава тръгвам и няма проблеми ако не я гоня.
      * ако настъпя малко по жестоко още от 1-ва 2-ра .. все едно както се изрази един колега имам още 2 закачени отзад.
      Когато кача на 3 -та спокойно без гонене и я подкарам до 3500 оборота забравям за проблемите. Когато я запаля и след 30 сек дам газ до края дори може и да огасне, но .. и хванах цаката.
      Всеки двигател има нужда да качи маслото да стигне до някаква работна темп. инжекциона да проработи и тн ..
      Все пак има толкова електроника, че няма как колеги.

      В часовете по термо-динамика изчислявахме разни топлинни разширения .. има значение темп. на двигателя на маслото на свещите ако искате ..
      По материало знание също може да се каже, че всеки метал или сплав претарпява макар и микро изменения при промяна в темп. а при по сериозни цикли от обороти в сек. това си е от значение.

      За това е добре да подгреете машината 2 мин. да си застанат там нормалните обороти и началото с малко газ .. после go go go ..
      Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от flipz
        Моята количка също прави нещо подобно.
        * запалвам от първият път и оборотите са на около 1500 и след 2 мин падат на 1000-1100 ... тогава тръгвам и няма проблеми ако не я гоня.
        * ако настъпя малко по жестоко още от 1-ва 2-ра .. все едно както се изрази един колега имам още 2 закачени отзад.
        Когато кача на 3 -та спокойно без гонене и я подкарам до 3500 оборота забравям за проблемите. Когато я запаля и след 30 сек дам газ до края дори може и да огасне, но .. и хванах цаката.
        Всеки двигател има нужда да качи маслото да стигне до някаква работна темп. инжекциона да проработи и тн ..
        Все пак има толкова електроника, че няма как колеги.

        В часовете по термо-динамика изчислявахме разни топлинни разширения .. има значение темп. на двигателя на маслото на свещите ако искате ..
        По материало знание също може да се каже, че всеки метал или сплав претарпява макар и микро изменения при промяна в темп. а при по сериозни цикли от обороти в сек. това си е от значение.

        За това е добре да подгреете машината 2 мин. да си застанат там нормалните обороти и началото с малко газ .. после go go go ..
        Мисля, че този пост ще е добре ВСЕКИ да го чете Ако може... Модератора да направи нещо
        ALFA ROMEO 145 1.4TS "lusso"..
        sigpic
        ROVER 200 RF 2.0TDI

        Comment


        • #34
          И нашата го прави тва,но не знам дали става въпрос за 1 и също.Като я запалиме си работи нормално на 1500 оборота после падат но ако и подам газ до към 3000 оборота има едно като гърмене.Проблем ли е ,или няма смисъл от притеснения
          Alfa Romeo 146 Junior 1.4i 16V Twin Spark 103hp 98'
          sigpic

          Comment


          • #35
            Смених дебитомера и всичко се оправи... Нямам повече "паткания",може би много леко за 2 мин.,докато заработи нормално ламдата,но нищо общо с преди
            GTV с ново сърце и валчета .....много/100км.

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от Ivo Skoklev
              Смених дебитомера и всичко се оправи... Нямам повече "паткания",може би много леко за 2 мин.,докато заработи нормално ламдата,но нищо общо с преди
              А свещите смени ли ги или си остана с бошовските?
              ALFA ROMEO 145 1.4TS "lusso"..
              sigpic
              ROVER 200 RF 2.0TDI

              Comment


              • #37
                Не съм ги барал,щото не правят проблеми,но миризмата на бензин остава силна,не знам дали наистина е от това...по нататък
                GTV с ново сърце и валчета .....много/100км.

                Comment


                • #38
                  Никой не ми каза какво гърми и защо
                  Повечето от вас въобще нямат гърмежи, а колата им просто не върви когато е студена.
                  Alfa Romeo 159 SW 1.9JTDm '07
                  EX' Alfa Romeo 145 1.4TS '98

                  Comment


                  • #39
                    КАКТО 10000 ПЪТИ ВИ НАПИСАХА - ОСНОВНАТА ПРИЧИНА Е ДЕБИТОМЕР !!!!
                    аз моя като го смених - даже първия път изгасна, втория път отзад изпуши жестоко - явно се беше насабрал бая бензин вътре, който е й причината за паткането, като форсирах се оправи всичко и нямах такива проблеми - но сега пак взеха да се появяват

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от Bodom
                      Никой не ми каза какво гърми и защо
                      Повечето от вас въобще нямат гърмежи, а колата им просто не върви когато е студена.
                      Е ти нали уж си беше решил проблема като изчакаш 2-3 минути да позагрее и тогава си тръгвал безпроблемно
                      155 1.8 8v TS & FZR 600

                      Comment


                      • #41
                        Това според мен не е решение , а начин да се избегне.
                        Не винаги мога да си позволя да чакам толкова време.
                        Alfa Romeo 159 SW 1.9JTDm '07
                        EX' Alfa Romeo 145 1.4TS '98

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от Bodom
                          Това според мен не е решение , а начин да се избегне.
                          Не винаги мога да си позволя да чакам толкова време.
                          Айде и ние вече гърмим от онзи ден
                          Това става след като изчакам оборотите да си паднат в норма на 950.
                          И като подам газ... паткаме и гърмим Прави ми го само в ниските. До 3000. Като я сритам в по-горните, всичко е нормално. На ход не съм я пробвал още дали ще го направи. Алфата я карам доста рядко сега, просто от време на време я припалвам. Тази вечер реших да видя, но някакъв олигофрен ме беше затворил и не можах да я изкарам

                          П.С Ако ще е за дебитомер.... някой купувал ли си е от Италия? Дали ще са по-евтини там Ама с този Самаровия ще е най-изгодно и безпроблемно май
                          ALFA ROMEO 145 1.4TS "lusso"..
                          sigpic
                          ROVER 200 RF 2.0TDI

                          Comment


                          • #43
                            Одеве я покарах и нямаше никакви проблеми. Нито се спъваше, нито паткаше на ход Явно е засмукала някаква вода или боклуци от дъното на резервоара тогава. Направих и едно кръгче, не по-голямо от 1км., държеше се добре и ми изгасна от липса на гориво.
                            Бях се притеснил обаче и днес проверих колко ще ми струва дебитомер. За моята 297лв. на MAP. И за Самаров питах.... 223лв.
                            ALFA ROMEO 145 1.4TS "lusso"..
                            sigpic
                            ROVER 200 RF 2.0TDI

                            Comment


                            • #44
                              Re: "Паткане", когато е студена

                              Първоначално публикувано от Bodom
                              От месец-два насам, колата започна да ги прави тези магарии на студено..
                              И от преди това винаги на студен двигател и трябва известно време - за да започне да върви..
                              Не ускорява добре и ги откарва до към 3000об. при това много бавно.
                              Това не се е променило, само дето през това време - се получава едно припаткване. Не мога да преценя (седейки зад волана) от къде се чуват гърмежите. Понякога са леки и се чуват като тракане, но понякога са си силни гърмежи. Като се получават и при форсиране на двигателя на свободна предавка, и при натискане на педала на газта в движение, на скорост. На скорост е по-често срещано, отколкото при изфорсирване на празен ход.

                              Винаги чакам колата поне минутка да поработи преди да я подкарам и няма ефект, но не съм пробвал да я чакам 5-6мин да позагрее да видя как ще е.
                              Малко разбъркан ми стана поста, ама не мога да го подредя Дано ме разбрете. Четох няколко теми с подобни проблеми, ама все - нещо не е като при мене и не мога да се идентифицирам с друг случай.

                              Ремъци, ролки и свещи са сменени сравнително скоро при Бобо. Свещите са Denso Iridium.
                              Това паткане се чува само на ниските обороти. Или по-точно между ниски и високи. Като отвориш капака отпред има 2 или 3 релета не помня точно. Едното явно е за превключване между ниските и високите и не ти прави хубав контакт. При мен го имаше същтия проблем. Ако не искаш все пак да го сменяш можеш само да го напръскаш със спрей за контакт и се оправя.
                              BMW е39 - 2002god.
                              BMW e60 - 2007god.

                              Comment


                              • #45
                                Re: "Паткане", когато е студена

                                Първоначално публикувано от f0rce1001
                                Като отвориш капака отпред има 2 или 3 релета не помня точно. Едното явно е за превключване между ниските и високите и не ти прави хубав контакт.
                                Няма такова реле за превключване между ниски и високи.

                                Пръскали сте релето на помпата....
                                97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

                                .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

                                Comment

                                Working...
                                X